Wielospecjalistyczna Ocena Poziomu Funkcjonowania Ucznia (WOPFU) – założenia a rzeczywistość

  1. WOPFU w świetle prawa oświatowego – obowiązki i zadania dyrektora, nauczycieli, specjalistów.
  2. WOPFU – zasady opracowania, metody zbierania danych.
  3. Planowanie diagnozy i jej przeprowadzenie.
  4. Redagowanie WOPFU zgodnie z przeprowadzoną diagnozą – aspekt praktyczny.
  5. Wykorzystanie WOPFU w IPET, czyli ocena efektywności i co dalej?
Przewijanie do góry
Przegląd prywatności
Szkolenia rad pedagogicznych Ośrodek Szkoleniowy dla Nauczycieli Optymista, Lublin

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Necessary

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Analityka

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.