Jak uczyć i wychowywać dziecko z zaburzeniami zachowania

  1. Problematyka zachowań destrukcyjnych i trudnych wychowawczo.
  2. Przyczyny trudności wychowawczych (wewnętrzne i środowiskowe), Specyfika zaburzeń opozycyjno-buntowniczych i zaburzeń w procesie socjalizacji.
  3. Czynniki wynikające z dysfunkcjonalności rodziny, trudności edukacyjnych i zaburzeń rozwojowych jako źródeł problemów wychowawczych
  4. Metody korygowania zaburzonych zachowań i projektowania pracy wychowawczej z trudnymi uczniami. Interwencje na poziomie czynników mających źródło w dziecku, na poziomie interakcji nauczyciel-uczeń oraz szkoły.
  5. Wpływ postawy nauczyciela-wychowawcy na zachowania destrukcyjne
Przewijanie do góry
Przegląd prywatności
Szkolenia rad pedagogicznych Ośrodek Szkoleniowy dla Nauczycieli Optymista, Lublin

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Necessary

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Analityka

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.